lördag 9 augusti 2014

16 grader och sångröst

Har varit ute ikväll och åkt båt med Måns familj och våra vänner! Vi körde till en ö som kallas Klippan, grillade och badade! 

Fy säger jag bara, jag är inte någon badkruka men det var så  kallt i vattnet att jag hoppade från båten sedan snabbt upp igen. De sa att det var 16 grader i vattnet! Våra vänner dykte ifrån Klippan men det vågade inte fega jag haha! 

Sedan for vi till kvarken fisk och tog någon öl å myste! Men vi blev inte där så länge då en fick hög feber, så när vi kommit till huset igen så satte sig jag och Ida i soffan och gick igenom instagram.. Heh behöver alltid tips dit :P efter de blev de sångdags och halo blev kvällens utmaning. Både jag och Ida tycker mycket om att spela piano och sjunga så så fick det bli! 

Nu är jag, Sally och babe hemma och tändt lite ljus och ska sova snart :)

Godnatt ✨



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar