fredag 8 augusti 2014

Makeup!

Fotade lite av mitt nuvarande favorit smink. Jag är ju sminktokig långt in i själen! Har man kan inte säga riktigt frilansat men har gjort en del! 
Det har alltid varit ett stort intresse för mig och det är den stunden på dagen jag mår som bäst! 
Sitter många timmar med det och tittar mycket på youtube på mina favorit beautygurus. De flesta bor i USA och har annat smink än vad vi har här i Sverige. Så har ibland lite problem att beställa hem produkter jag vill ha. Men ofta hittar jag det tillslut.

Mitt bästa tips är ju faktist eabay. Finns mycket där! 

Ska nu göra en neutral sminkning med roseguld färgerna ifrån naked 3 paletten och en Nude läpp till det!

Har naked 2&3 och vill gärna köpa naked basics oxå sim jag kan lätt få plats med i handväskan om det behövs bättras på. Håller även på att testa ut nars sheerglow  foundation just nu för att se hur den anpassar sig för min hy. Har super oljig hy så man kan ju tycka att jag borde testa sheermatte. Men vill ha någon som inte har den matta finishen. Än så länge tycker jag om den men behöver pudra till T-zonen lite oftare.

Kommer lägga upp lite mer smink inlägg framöver!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar