söndag 10 augusti 2014

Beroende


Jag är youtube beroende..

Jag har under flera år prenumererat på youtubare. Det började med att jag började följa beautygurus, så som älskade Nicole Guerriero och Carli Bybel! dom två är mina favorit skönhets- tubare! Absolut de bästa sminköserna som finns. Det är därifrån jag hittar alla produkter jag köper ifrån USA, de inspirerade mig till de mer high end märkerna. Och nu har jag en sådan sminkkollektion så jag själv kan filma och visa upp. 
sedan har jag säkert 30 till beautygurus jag kikar på dagligen, som har en plats i mitt youtube hjärta. Det är ganska uppenbart att de flesta jag tittar på är inom kategorin skönhet/ makeup. Men har under de senaste året börja på följa alla söta brittiska youtube-rna så som Zoella, Joe, Alfie, Caspar osv osv.. Och allihopa umgås med varandra så de besöker varandras kanaler ofta och det är så roligt att titta på! Varje morgon och kväll sitter jag timtals och kikar! Man har ju som börjat följa deras liv! 

Men den största och självklaraste pewdiepie sitter oxå högt upp på min lista! ^^)
Helt sjukt så stor han blivit! gå in å kika hur jäkla många prenumeranter han har!!

iaf då, så har jag börjat på drömma om att starta en youtube kanal.. mest med beauty relaterat men även lite vlog osv. Men har ingen bra kamera än så länge så det får fortsätta vara en dröm men jag ska helt klart någon dag börja!

Just nu sitter jag faktist och tittar på joe's kanal där de gör "youtubers whisper game" och skrattar du inte åt det är du torr.. väldigt torr. Min syster Julia ska komma hit strax så jag tänkte att jag Måns och Julia ska prova på de spelet! haha kan tänka mig att vi kommer att skratta tills vi får så ont i magen!

Hoppas ni har en fin söndag! Och in på youtube och bli beroende ni med!

såg nyss att carli la upp en bild på insta att hon ska ladda upp en ny video! tihiiii! kvälls nöjet bokat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar