fredag 8 augusti 2014

Städat och pjollrat på

Har sovit riktigt dåligt inatt så egentligen hade jag inte orken till att städa, men det behövdes! Sedan fick jag tanken på denna blogg jag glömt bort ett tag! Så ska bli bättre på att uppdatera nu! Haha

Men jag fick lite extra motivation då kära Måns smsade om att han ville äta tacos till middag! Och tacos är en middag jag älskar! Så gott och går att göra på så många olika sätt! Inte bara i tacobröd eller skal. Tycker om tacogratäng med massa ruccola i! SÅ gott. 

Mina favorit maträtter är egentligen inga speciella så det är inte så svårt att vinna mig med en god rätt. Tex.
Fläskfilé i smördeg 
Gorgonzola kyckling
Plankstek (självklart hemma gjord med äkta potatismos) 
Tacos av alla slag
Kinamat
Grillat med öl


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar