tisdag 12 augusti 2014

Tack vänliga tisdag!

Idag har varit en händesefull rik dag fast ändå inte.. Vi sov ingenting på hela natten utan satt uppe och gjorde diverse grejer på datornerna osv. Och när klockan slog kanske 08 imorse fick jag svar ifrån en tjej att hon ville göra en sfs med mig. Och tror ni jag blev glad?! Hoppade i taket av lycka!! 
Jag har inte användt min ig seriöst för än för några dagar sedan och har aldrig gjort något sådant förut, så jag blev såååå glad och tack söta Petra för att du gjorde min dag! 

Så morgonen fick sig en bra start sedan så blev kag super trött och skulle ta en liten nap.

Som tokigt mig blev ungefär 5 timmar.. Suck.. Sen var det bara snabbt upp och göra massa ärenden. Och gjort en massa viktiga samtal idag och känner mig sååååå duktig! Allt har gått så smort idag att jag är lättnad över hur mycket som blev gjort!

Sen mot kvällen kom kära pappa förbi med lite grejer som hjälpte mig bigtime! Tack kära faaar! <3 

Nu ska vi se film och säkert tuppa av i soffan! Fast det förtjänar jag idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar