torsdag 28 mars 2013

Åhlens nyheter + trädgårds drömmar

När jag var och handlade idag så jag fick denna lilla tidning åka med mig hem och efter
bara några sidor så fick jag upp några nyheter ifrån åhlens och tyckte de var så söta. Sedan ringde min mamma och berättade också om nyheterna hos åhlens, så det blev direkt in på deras hemsida och drömma mig bort! Så detta blev min önskelista.

 jag ska göra en liten altan på framsidan av min lägenhet till sommaren och jag fick sådan bild i huvudet om hur jag vill det ska bli! Så något av allt detta ska få stå sig fint på min nya altan till sommaren! jag tyckte soffan var så söt och tänkte då morgon solen tittar fram ska jag sitta där och läsa en tidning och dricka något gott ! Oj så jag längtar..




1 kommentar:

  1. Hihi...soffan å stolen är så söta! Cykelsadel sitsen har jag köpt!! Kram mor

    SvaraRadera