torsdag 28 mars 2013

Nytt i badrummet + mitt nya mynte

Hej! Jag fick äntligen mina efterlängtade Ib Laursen mynte muggar i english rose! Beställde de i början på mars och nu finally, Så jag har gjort om i mitt skåp där jag har muggar så de skulle få plats :)

Visar även upp min lilla vita vispskål ifrån mynte, och mina 2 fejk mynte vispskålar som som är i en annan rosa färg och en i blå! Sedan i mitt skåp där jag har alla mina muggar, hyllan längst ned så står mer fejk mynte i samma rosa och blå färg som vispskålarna. Dock så var låg lite i disken så det var inte alla muggar och skålar :)  

Googla fram Ib Laursen Mynte och kika så extremt många olika färger det finns på porslinet! Jag har bestämt mig för att samla på english rose och de vita porslinet så nu har jag en liten början.

Här ser ni mitt senaste inköp och dessa 2 spegel godingar är ifrån Chic Antique och är färska nyheter på Home! De fick pryda mitt badrum bredvid en hylla med lite smått och gott på :)











2 kommentarer: