måndag 4 mars 2013

Sött i rosa

Jag har varit så sugen på skaffa det rosa durkslaget ifrån IB Laursens mynte serie i rosa! så jag satte mig nyss och kikade runt lite och hamnade på åhlens hemsida. men jessus så mycket fint de har fått in!! Jag såg inte det när jag var in till stan i onsdags.

ni måste bara in å kika, misslyckades med att lägga upp alla bilder själv tyvär, men här är länken

Jag sprang bara ett tvärt in där på åhlens för att kika efter en löpare som jag köpte. Handlade på så många andra ställen att jag missade så mycket!! Vilken miss! 

Här ser ni hur lika mynte och åhlens durkslag är! (den första är mynte)



Juste!! hihi jag längtar så efter en sak!!!
Jag beställde nämnligen efter 6 sycken rosa mynte koppar som jag hoppas kommer snart! dom är så fina!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar