söndag 3 mars 2013

Vem är jag?

Vem är då jag?

Jag Heter Linnea och 21 år är född december 91. Jag blev uppväxt i täfteå och bor nu i Umeå med min pojkvän och valp. Vi har en 2:a på 69 kvm som jag inrett och det är mitt lilla projekt. Vi har bott här sedan april 2012 och jag stortrivs!

 Jag är en tjej som tycker om inredning och skönhet, det är mina 2 största intressen. Jag hade tidigare en blogg där jag skulle inrikta mig mer åt smink och skönhet men tröttnade då inrednings intresset ökade. Min väg hit började redan som liten då min mamma också är väldigt inrednings intresserad och jag började nappa på det och tycka till och lägga mig i.

 Sedan så fick jag ett jobb på Cafe victoria och de öppnade då en inredningsbutik i namn Victorias home. Jag började va mer på home än i cafet och intresset för shabby chic blev otroligt stark. Jag har nu jobbat där i lite över 2 år och tycker det är super kul! 

På fritiden så älskar jag shopping och det blir ofta nån påse jag kommer hem med. Jag myser väldigt mycket med min kära vovve som jag köpte i somras. Min lilla ögonsten Sally som är 50% mittelspitz och 50% japansk spets.

Ni kommer få lära känna mig och mitt intresse för inredning mer framöver, här har ni mitt lilla hjärta som valp och nu:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar